GRAVALLVARLIGT!!?

Kära läsare,

Har ni någonsin tänkt på alla de stora frågorna, och framför allt valen, som vi ställs inför i livet? Hur ska vi kunna fatta de rätta besluten och svara de rätta svaren, när världen ser ut som den gör idag?
   Livet handlar om tro, hopp och kärlek. Allt har en mening och ingenting är onödigt, livet är som det är. Utan alla filosofiska frågor och pedagogiska....eller.... nä....eller jo förresten....människan var skapt för att leva och om vi ska gå lite djupare i på ämnet om homosapiens sapiens.... eller äh förresten....ja skiter ít! DET HÄR ÄR INTE MIN GREJ!!!
   Låt några personer som verkligen VET vad de pratar om ta hand om den kategorin, så tar jag hand om resten.

Och resten är det som kommer att stå i den här bloggen framöver. Det vill säga allt som intresserar mig (egoismen flödar!), men även andra saker som exempelvis listor, tips och kanske nån lite gästbloggare. Gud vet vad som kan hända i denna blogg. Det får ödet bestämma, om inte jag hinner göra det först!


Välkommen till bloggarnas blogg, read and enjoy!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Du är inte riktigt klok Louise!

2007-06-01 @ 23:17:07
Postat av: Ida här ;)

du är så poetisk och påhittig att du bara kan skriva på sådär! GRattis igen gumman! :) pusssss

2007-06-04 @ 12:10:39
URL: http://igaridagimorgon.blogg.se
Postat av: Bellan

HAHA lollo va fan ?! visste inte att du va såå poetisk x) men hurru diu skulle kunna bli bloggare på heltid när du blir stor vettja! ;)

2007-06-13 @ 15:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0