Tennis anyone?


Tjue igen!!
Har försökt ett tag nu att visa lite bilder på allt möjligt, men jag har inte riktigt fattat hur min vän Ida(pinglan) har lyckats göra det så snyggt. På hennes blogg visar sig bilderna om man trycker på dem, men jag har aldrig förstått hur hon har lyckats göra så att det blivit så. Men efter lite tips från henne vet jag nu hur jag ska göra. Hehe blond, jag vet!!!

men här kommer iallafall några sjuuukt snygga grejer att ha på sig på tennisbanan.... enjoy!

             Lite tenniskläder                                   

Kommentarer
Postat av: idaheterjag

Lollo gumman!!! är stolt över dig! du är inte blond :) om du skulle va det kommer jag alltid gilla dig ändå :D pusssss

2007-07-04 @ 20:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0