Och sist Peter Siepen!

I Götet besökte vi ett gammalt slott så var ganska intressant, men framförallt fint. Men det var inte det som gjorde våran, eller iallafall min dag fulländad, utan det var när vi var på väg därifrån. På långt håll ser jag två figurer komma gående mot oss på grusvägen, och jag tänker för mig själv "Haha det där ser ut som Peter Siepen!", och när dom kommer närmare ser vi att det är just PETER SIEPEN med flickvän(?) eller kompis. Snacka om att jag och syrran glodde så ögonen var stora som golfbollar. Han måste ha tyckt att vi var fullständigt idiotiska!

Som vanligt var han skitcoolt häftigt klädd, men en massa halsband och saker som han brukar ha samt mycket färger. Det var en häftig upplevelse att gå förbi honom, även om det inte är någon världskändis.

Självaste Peter Siepen i egen hög person! (även om det inte är en bild på honom den dagen jag såg honom)

                                   
  

Kommentarer
Postat av: ida skriver igen ;D

han har jag också sett fast i sthlm :P haha :) men du e roliog du! o du beskriver allt så JÄKLA bra (ursäkta uttrycket) du borde bli författare iaf skriva nån bra bok ;) Yeah babe! pussilipuss

2007-08-04 @ 19:43:13
Postat av: Anonym

förresten e inte han gay?

2007-08-04 @ 19:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0