Men hem kom man iallafall...

Nu är jag hemma, back in action! Hade två underbara veckor på Kreta med sjukt mycket sol, bad och säkert en hel glassbox med glass (för mig själv), ja eller det kändes iallafall som att jag åt det på de där två veckorna. Mm,mm,mmm!!

Förutom att bada, sola och äta glass gjorde jag en del annat. Vandrade med mamma en dag i Samaria-ravinen. Det var coolt! Tänk dig att gå 1,8 mil högt uppe i bergen där vandrandet avslutas med en ca 5 km lång sträcka där man omges av höööga hööööga berg på varje sida. Som en flod fast utan vatten, där man går på flodens botten.
   Jaa vad gjorde jag mer? Typ... nä inte så mycket mer faktiskt. Chillade ordentligt! Härligt!

Nu är jag hemma några dagar sen bär det av till Götet, på torsdag närmare bestämt. Det blir nog Liseberg och så.

Men ta hand om er tills vidare, återkommer med mer info om diverse senare! :P
<3

Kommentarer
Postat av: N

Hejsan, jo du måste kunna html! Men om du vill så kan jag fixa, bara att ge mig bild adresserna till bilderna du vill ha som bakgrund och där uppe. Sen så kan su säga till när du bytt lösenord till Natalie?
adda msn ;) [email protected] <3

2007-07-22 @ 15:27:33
URL: http://nnats.blogg.se
Postat av: Idaheterjag

jag tycker det är sköönt att du är hemma igen gumman ;) pöss

2007-07-23 @ 19:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0