Ljuvligt sommrigt

Halloj alla glada!!   
Gud vad underbart det är med sommarlov! Även om solen inte skiner så går jag bara runt och njuter av att inte ha någonting att göra. Jag är verkligen en sån som älskar att inte ha några krav på mig och inte heller ha något speciellt att göra, OFTAST iallafall! När man väl har gått runt ett tag och inte gjort någonting så brukar iallafall jag känna mig rastlös och tråkig. Då är det bästa sättet att bli på bättre humör att ringa en vän och åka och bada, eller om det regnar, bara vara. Det kan liva upp de mest tråkiga dagar, då solen inte ens visar sig för en sekund.

Men just nu är jag inne i en sådan där slappa-och-chilla-tills-du-dör period, och det är underbart! Men för att lätta lite på chillet så var jag idag med mamsen i V-by. Skulle handla lite inför båtsemestern imorrn, men det blev även en del annat också.
   Ett par skitsöta skor att ha på syrrans konfirmation, men som även går att ha till vardags. Till hösten med en liten strumpa i till ett par jeans är stööört snyggt! Sen köpte jag två linnen på Åhlens (ett brunt och ett vitt) för 100 kr. Det tyckte jag var ett bra köp!

Förutom det typ lite bodylotion, mascara (den där Telescopic från L'oreal) och schampoo+balsam. Vet någon om den där mascaran är bra?? Jag har hört bra rykten om den men många tycker olika.
   Efter en lyckad dag gick vi in på McDonalds (kanske inte det hippaste stället, men billigt!) och köpte varsin latte. Sedan traskade vi hemåt, och efter ett tag började det dugga men det gick bra. Vi blev inte speciellt blöta.

Nu kommer bloggandet upphöra för ungefär en vecka framåt, eftersom vi ska ut med båten, men om jag har tur så hinner jag skriva lite imorgon bitti innan jag åker. Får se! Om inte så återkommer jag snart,

puss hej leverpastej!!


Mina söööta ljuuuvliga skor! Smälter bara jag ser dem...      

                                                                                                                

image7
                                          
      Schwarzkopf Gliss

                                                            
L'oreal Telescopic   
           

                           

                                       

Kommentarer
Postat av: Anonym

om loréal mascaran Telescopic så tycker jag sådär helt ok separerar men inte ger speciell volym om du vill ha det? vet ju inte vad du söker :)
fina skor du köpr det är Verkligen du! söta, eleganta (ååh vackra ord jag får fram) men ändå lite attityd o eget på nåt sätt :)pusssssar

2007-08-04 @ 19:52:32
Postat av: Anonym

jaa bar att jag har filmen för då behöver vi inte hyra den! :D (vi får tacka emma för de e hennes o här tar jag åt mig all ära) ;P hehe pöösss o kjam

2007-08-04 @ 19:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0