Jeansjakt

Hej hej igen!!,

Sedan jag och Olle var i Kista har jag blivit mer och mer taggad på att köpa ett par nya jeans. Nu är reorna i full gång ju, så man kanske kan få två par jeans för priset av ett. Nån som har några bra tips på snygga jeans som INTE är alltför dyra?? Letar typ stuprör men de behöver inte vara de mest slimmade modellerna av alla. Själv tycker jag att det är snyggt när de sitter lite baggy eller iallafall ganska löst.

Men iallafall, jag var i Kista igår igen med kära syster-yster. Vi var på jeansjakt, ja eller jag var iallafall, hon bara hängde på som smakråd. Efter några timmar på olika affärer var vi trötta så vi åkte hem. Men tyvärr hittade jag inga jeans som föll mig i smaken. Även fast jag fick hjälp av en sjuuuuukt snygg kille inne på Carlings!!!

Men en grej som jag tycker är dåligt är att jeansen (dom här &-denim jeansen) på H&M är göööör snygga, men att de endast finns i en längd, oavsett om man har korta ben eller långa ben. DET SUGER!! eftersom jag hittade två par jättefina jeans där,men båda var för korta på längden...... *suck* tänkte jag och gick därifrån....

Så H&M, skärp er!! Förläng benen på era jeans! Jag är verkligen ingen långskånk, men ändå passade inte jeansen på mig. Det är dåligt! Tänk på dem som har långa snygga modell-ben då, ska dom inte kunna handla i er affär eller vad!?

Nu har jag sagt mitt, tack för idag hörs snart!!
<3

Kommentarer
Postat av: ida´g

men hur långa ben har du? det längsta är väl 32cm? hade de inte det? :S skumt
ett tips på snygga & billiga jeans: (har du säkert hört innan) är väl cheap monday! jag har inga själv men vill HA!!! puss love ya! <3

2007-07-01 @ 17:02:30
Postat av: Anonym

det här kanske låter lite korkat av mig att jag inte kommit på dte sj. men var svarar man bli inlägg :/

2007-07-01 @ 18:01:46
Postat av: ida´g

det var i kisa kyrka så de var kista församling. hur så?
du? vart svarar man på kommentarerna som man få på sina inlägg? puss krya på dig!

2007-07-02 @ 18:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0