Grattis Ida <3

Det här ska gå fort! Hoppar snart in i duschen (om ca 3 min) hoppas jag hinner skriva ett inlägg på den tiden. *Peppar peppar* som nån brukar säga :P

Ska senare idag hem till bäste vännen Ida, hon fyllde år i förra veckan men vi ska gratta henne nu. Jag och hennes familj kanske nån mer, jag vet inte. Oh herre guu jag måste hinna slå in presenten (Ida jag vet att du läser det här, men du har ingen aning om vad du kommer att få!)

Imorrn bär det av till Kreta med familjen. Jag ska försöka att skriva innan jag åker (åker först på eftermiddan så det är chill) men jag har en del kvar att packa. Typ necessär och mp3+ annat krafs.

Men det här inlägget gick på fem minuter, woops not in time. Men jag får väl duscha fem minuter mindre då. 
Take care!! <3


Vad är en sommar utan en Twister, glassarnas glass??                    Vad är en sommar utan en Twister, glassarnas glass??

Kommentarer
Postat av: idaheterjag

hihi fint inlägg! ja det är ju jag som brukar säga sådär "peppar peppar...men sen säger man också...ta i trä" vet inte varför nåt med att vara skrockfull typ. kul att du kom idag :) ha det så bra på kreta o lämna det fint tills jag ska dit! :) hehe puss ses o hörs!
<3

2007-07-05 @ 21:52:31
Postat av: idaheterjag

vad du var tidig o gjorde dig iordning. vad ahde du broåttom till? skulle du hitta på nåt innan du skulle till mig lr tar det så lång tid att pudra näsan för dig? ;) hehe pusssss

2007-07-05 @ 21:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0