Först var det Allsång...

Ja alltså i tisdags så satt det tre spritt språngande galna människor på en bänk på Skansen. Dessa tre galna människor sprang upp till bänkarna klockan nio på morgonen när Skansens grindar öppnade. Sedan satt de där hela den lååånga dagen fram till klockan åtta på kvällen då det var dags för TV- sändning. I 11 TIMMAR(!!!!!!) satt de där och gjorde inte mycket. Spelade kort, gick sedan och tittade på djuren samt tittade på de olika artisterna.
   "Muppar, störda barn, luffare, uteliggare!!" tänker ni och suckar. Men saken är den att det var jag, Ida och Jennie som var de där spritt språngande galna människorna, och det var jäkligt kul!

Tack gullungar för den fina Allsångsdagen (och hoppas vi får göra om det!)
Tack även vissa personer som av en "händelse" hamnade bakom oss den dagen.love ya!!

tänkte sätta in lite bilder från Allsångskvällen, men har lite problem med att få över bilderna från mobilen till datorn. *krångel krångel* men ja skippar det och ni får tänka er hur jag och de andra hade det. :P

take care!


Kommentarer
Postat av: IDa

tack sj göllet! :D skit kul hade jag med! o jag gillar att vara "Muppar, störda barn, luffare, uteliggare" :) hehe puss

2007-08-04 @ 19:38:26
Postat av: Sara dr

Japp det vart en trevlig dag tycker jag också! Kul att vi "råkade" hamna bakom er:P.. puss

2007-08-05 @ 21:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0