Film med Felle



Hej hej hallå!!

Idag var det en trist, grå, regnig, mulen och patetiskt osommrig måndag! Det enda lilla ljus som jag hade när jag vaknade imorse var tanken på att jag skulle träffa Felle. Efter en dusch mötte jag henne vid bussen sen traskade vi i regnet under våra paraplyer och hyrde film. Det blev den senaste Hannibal-filmen samt danskomedin Step up. 
   Båda var bra, men jag hade faktiskt väntat mig lite mer kalla kårar längs ryggraden när jag såg Hannibal, men så var inte fallet. Fast även om filmen inte uppfyllde mina förväntningar så var den jättebra, och det var även Step up. 
  
Step up är en komedi där skådespelarna är riktiga dansare, och gör otroligt snygga danser filmen igenom. Och han som spelar huvudrollen är bara så snyyyyggggg.!! Käkade lite godis till filmerna och hade det allmännt trevligt.
Jag rekomenderar verkligen att ni ser båda filmerna, för dom är bra. Är det någon som har sett nån av dem eller båda som har en annan åsikt än mig så kommentera gärna. Gillar att föra lite diskussion om saker och ting hehe.

Och imorrn bär det av till Allsång!! Veckans händelse! Någon annan som ska dit imorgon??
Det blir jag, Ida, Jennie och kanske Nicole som ställer oss i kön imorgonbitti klockan nio i hopp om att få bänkplatser. Annars kan det kännas lite snopet om man har köat innan det enns öppnat och sen inte få någon bra plats. Men bänkplats ska vi ha!!

Hoppas VERKLIGEN att det inte regnar imorgon (även om det inte är så farligt så blir allt genomblött efterom man sitter där hela dagen)...men jag får vänta och se, och med spänning titta på väderleksrapporten ikväll. *peppar peppar*

Nä nu ska jag sluta, men jag lägger in lite bilder från filmerna och såklart från Allsång!





                           
Hannibal rising
                        
Hannibal Lector

                                                                                                                    
                                                                 
Lollo♥dessa filmer!   
 
                          

image11







Allsång på Skansen

                                                       

                  

                                       

Kommentarer
Postat av: ida skriver idag :)

Jag tycker vi hade grymt kul på allsången igår o tack för alla fina inlägg/kommentarer på min blogg :D blev grymt glad! det där med landet...hmm vet inte om jag vll åka dit nå mer för pappa ska dit med farmor o vet inte om det blir så kul men vad gör du v.34 sön-tors? (det är då de ska dit.)vi får se annars får vi spara det till nästa år för jag vill SÅÅ GÄRNA att DU ska med dit!! blir grymt mkt ROLIGARE då! :D
hålle rmed om dte där med ålandsbåten! ;)
var det nåt mer du skrev som jag skulle svara på? du skrev ju så mkt! tack för det o ha dte så bra i Gbg så måste vi ses på tumanhand när du o jag kommer hem! (innan skolan börjar)puss o kram love yaa too! <3

2007-07-25 @ 13:44:32
Postat av: ida skriver igen ;D

du? du ska inte behöva hyra She´s the man för jag har den hemma så vi kanske kan ha nån filmkväll sneare i sommar? vad säger du om det? :D pössar to you! <3

2007-07-25 @ 13:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0