Efter lite tjat från Elli...

bestämde jag mej för att börja sätta in lite bilder då och då. Bilderna kommer kanske handla om det jag skriver, eller inte. Vi får se vad det blir.

Men iallafall, idag vaknade jag vid tolvtiden (kanske lite sent, eftersom man inte bör sova bort hela dagen som alla säger) men jag är sjuk så jag tyckte inte det gjorde något. Snuvig och så.... 'host*

Sen har jag packat ända tills nu , åker till Kreta på fredag och det ska bli underbart. Att bara få komma bort ett tag och helt enkelt CHILLA! Ok visserligen är det med päronen och lillasyster men det är skapligt ändå, jag är ingen sån där som absolut inte klarar av att umgås med varken päron eller syskon. Är ni det? Skriv och berätta varför!

Och igår köpte jag en skitsnygg bikini med mamsen, samt lite annat till Kreta. Längtar redan! Ska försöka skriva ända tills fredag, men vi får se hur det blir med den saken. Har ganska fullt upp nu i veckan.

puss krya på er alla andra som också är lite småsjuka!!

Kommentarer
Postat av: idaheterjag

härligt att du mår bättre! vi ses imorgon! när tror du att du kommer? ungefär?
det där med storlekar kan jag förstå jag var inne i stan idag o det var rätt mkt rea var inne en snabbis på Weekday för att se på vheap monday jeans o de var rätt mkt rea men inga jeans som jag ville ha. tänkte åka in igen nästa vecka o kolla på affären på söder. du kna ju förlja med dit nån gång :) när du kommer hem! den butiken är större! :)
ses imorgon pusss darling!

2007-07-04 @ 20:00:40
Postat av: idaheterjag

de e väl rätt skoj att åka me pärronen tycke rjag iaf! :) de e ju extra glada o bjuder på saker när de har semester :) hehe nää jag gillar mina päron!<3

2007-07-04 @ 20:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0