BAZZ eller BUZZ...?

Abo din gamle skojjare!!

Mmmm, jag vet. Jag skrev inte igår som jag lovat, men jag hade en del för mig. D.v.s.....

Gick upp klockan tio för att duscha och sen möta Ribb (med boyfriend) vid Vivo i V-by. Därefter en kort promenad hem till Emma. Suprise suprise!!! Hon hade ingen aning om att vi kom, vi väntade hos henne samtidigt som hon duschade. Sedan bar det av in till stan. Bussen till Spånga sen pendeln. Har ni tänkt på hur sjuuukt mkt fortare det går att åka pendeln istället för tuben?? Jo jag vet att de flesta av er nog redan har upptäckt det, men jag ville bara påpeka det.

Väl inne i stan gick vi den vanliga rundan, bestående av typ Drottninggatan, Gallerian, Sergelgången m.m. Mötte upp Olle vid Centralen vid sex- tiden. Därefter middag i Kungshallarna. Jag åt något indiskt, rätt starkt, och de andra tog tacos eller något med pommesfrites(pommesfrittes?stavas hur??). Efter middagen hade ingen av oss lust att åka hem så vi beslöt oss för att ta en promenad genom vår underbara stad. Efter nån timmes spatserande genom Kungsan och Gamla stan kom vi fram till t-banestation Gamla stan. Tuben hem, vi gick av vid Johannelund och gick hem till Olle för att lämna av henne. Gungade lite i gungorna utanför hennes hus (Ribb satt på en jätteliten gunghäst) och sedan strosade vi hem till Emma.

Och det är nu som namnet på det här inlägget kommer in i bilden! Vi körde ett TV- spel, BAZZ eller BUZZ (kommer inte ihåg vad det hette) där man skulle svara på frågor om musik. Men kul var det!! Tyvärr vann jag bara en enda gång, resten vanns av typ Emma eller Simon (boyfriend of Ribb).
Vid tolvslaget stack jag hem, dags att snusa så att man kan vara någorlunda pigg imorrn, tänkte jag. Men my ass att man är pigg dagen därpå. Vaknade halv ett men iallafall utvilad.

Nån som vet vad det här spelet kallas? BAZZ eller BUZZ??
<3


Kommentarer
Postat av: Bellaa ;D

lollo va fan de heter BUZZ! inte BAZZ, de betyder knulla på blattesvenska ;P

2007-07-05 @ 17:47:16
URL: http://hejbella.blogg.se
Postat av: Bellaa ;D

lollo va fan de heter BUZZ! inte BAZZ, de betyder knulla på blattesvenska ;P

2007-07-05 @ 17:47:53
Postat av: Bellaa ;D

oj ja råka skicka 2 ggr :)

2007-07-05 @ 17:48:42
Postat av: idaheterjag

nu vet du ju att det heter Buzz. :)

2007-07-05 @ 21:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0