VÄRSTA FESTEN!

oj oj oj, igår hade vissa av oss skoj! Det var VÄRSTA FESTEN i lilla förorten med dans dans dans och dans i alla dess former. Bland annat lite "Stamp" med Leroy, men mest hoppa/studsa tills du stupar stuket (á la Frida).

Okej VÄSTA FESTEN låter väl lite överdrivet kanske, men ok det var fest. Och det var skitkul! Maskerad hos Johanni med många H-by barn. Det var kul att träffa dom, de flesta kände man eller visste om vilka de var.
Jag var Karlsson på Taket, och fick mycket beröm för min fina propeller som jag, mamma och Marie hade gjort kvällen innan (av tidningar, pennor, massa massa tejp och aluminium-folie) Lite baggyjeans, rutig skjorta och rufsigt hår+fräknar och outfitten var fulländad! Voilá!

Så idag var man lite sliten. Gick på gympa med mamma och Bellan för att känna att man fortfarande lever och,
tack och lov, det gjorde jag. Har endast tränat två gånger denna vecka samt idag. Känner att träningen minskar mer och mer eftersom man får mer att göra. Jag önskar ofta att dygnen var 48 timmar istället för de nuvarande futtiga 24 timmarna. Tänk så sjukt mycket mer man skulle hinna göra då...


Och imorrn är det dagen- CHILL, med stora bokstäver. Studiedag på min ära! Vad ska hittas på då, är det någon annan som är ledig imorrn?
Tror jag ska springa på morgonen (och verkligen se till att jag gör det också!) sen plugga hela dagen. Det kommer bli fysik och engelska. Vi har slutprov/kursprov i Fysik A och jag är verkligen körd. Tacka gudarna för att jag inte ska läsa Fysik B alltså....

Vad ska alla köpa i julklapp till folk? Sitter och kollar på jam.se på munspel till pappa. Det blir nog Bellan som får köpa det, för jag har ju redan köpt....
Ser nu att ett trumset kostar ca 2000 kr om man är nybörjare, och det är jag ju. Inte så farligt, trodde faktiskt att det skulle kosta mer. Så nu är det bara att börja spara. Lägga undan någon hundring i månaden eller så..

Pusskalas på er alla, nu ska Lollo lalla!

Kommentarer
Postat av: iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

vi hade fett skoj! iaf jag :)
du är en Hurtbulle :) men jag gillar dig ändå :P hHAHAHA du får berätta vad du hittade på på din lediga dag om du inte bara pluggade ;) yeah!

2007-12-10 @ 10:17:24
URL: http://igaridagimorgon.blogg.se
Postat av: Johanni

din maskeraddräkt var grym! o va kul att du hade roligt :)
men jag kom på, jag har inte din msn! inte ok! ge mig den nu! :P:P
oo, vi måste ha fler fester snart! :)

2007-12-10 @ 17:50:11
URL: http://imeandmyself.blogg.se
Postat av: ACO

Fler fester, som johanni säger!

2007-12-10 @ 21:37:23
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0