Stövletter

Tjue folks! DETTA INLÄGG SKULLE EGENTLIGEN HA PUBLICERATS IGÅR, MEN JAG PALLADE INTE ÄNDRA ALLT IDAG....

Har länge letat efter ett par bra vinterskor, och idag hittade jag det perfekta paret! Chokladbruna stövlar med lagom hög klack, lite rågummi, och härligt lurviga innuti som gör att man vill gå med dem hela vintern. Hoppas det snart blir lite kallare och att det kanske faller lite snö även på oss här i Hufvudstaden... vore najs!

Eftersom jag inte har någon digitalkamera så kan jag inte lägga upp fina bilder på den här bloggen. Tänk er vad pimp det skulle kunna bli om man la in lite hemmatagna bilder. Ni får nöja er med bilder från nätet..

Ett par stövlar, inte mina, men fina.
image21

Ett par till, ljuvliga!
image22

Sen måste jag också lägga in lite bilder jag hittade på zoovillage.com
Eftersom det är tjocktröjstider nu så ville jag visar er snygga tröjor och koftor. Enjoy!

image23    image24
image25


tacl för mig!!


Kommentarer
Postat av: ACO

Stövlarna högst upp var assnygga ju! :)

2007-12-31 @ 15:14:51
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0