Sammanfattning av dagen Idag

Konstigt hur man kan gå från att vara sjuk sjuk sjuk ena dagen till att må nästan helt bra en annan dag. Sjukt värre! (Se ironin!)

Idag har jag varit i V-by med mamma och Bellan. Skulle byta lite julklappar och köpte även två superfina kjolar. Båda var gråa men den ena var lite ljusare med hängslen. Den mörka var i ballong-modell och rutig. Rutig är väldigt mycket mig...Kanske något att ha på nyår?

Nu på kvällen har jag bytt rum från mitt ytte pytte lilla rum till det lite större, så kallade allrummet. Känns skönt men har ganska dåligt samvete eftersom det är mitt och syrrans egan rum som vi har inrett tillsammans. För att kunna ha polare i och så. Men nu flyttar jag in där (och jag har päronen på min sida) så hon får acceptera!
Det är så sjukt stökigt éftersom jag inte har fått in skrivbordet än. Allt bara ligger på golvet och längs väggarna. Men det är väl så det ska vara när man "flyttar". Stökigt men man ska känna att det kommer att bli finare efter ett tag, och det kommer det här deffinitivt att bli!

Imorrn planer med Ida, lite nyårsprat bli det nog. Ska bli mysigt!

snart väntar sängen i nytt rum. Får se om det gör någon skillnad, om man sover bättre/sämre nu...

Ciaaooo!

Kommentarer
Postat av: ACO

Låter fint med rutigt på dig! Hittat nån fest, till nyår?

Jag ska vara med älsklingen (A) såklart! Ifall jag känner för att klä upp mig har jag min underbara klänning jag hade på julmiddan! Fårinspektera ditt nya rum också! :)

2007-12-27 @ 23:57:02
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0