Oväntad avslutning och kaos

God jul på er alla!
Imorgon smäller det, julafton! Känner mig som ett litet barn, men va fan... jag är ju typ det...

Det var så otroligt skönt att sluta skolan i fredags, inga fler behöva-plugga-samt-gå-upp-tidigt dagar. Värsta skönt!
Avslutingen på kvällen blev rolig med oväntad. Det började med bowling, sen pizza. Så pass enligt planerna iallafall... Sen hem till mig (?) i lilla H-by, jag och några till. Pictionary och godis stod tydligen på menyn. Det blev sent, två gick hem och två sov kvar. Haha oväntat men så otroligt kul ändå! Det är oftast de oplanerade grejerna som blir roligast faktiskt...

Idag har jag slagit in alla paket och lagt dom under granen. Det ser väldigt fint ut nu kan jag meddela. Skulle gärna vilja lägga in en bild men vet inte om jag orkar... ni kan ju tänka er en grön gran med massa röda bollar i, samt lite glitter, ljus och smällkarrameller. Och så ett par paket under den. Låter nice va?

Laddade ner lite musik igår. Har fått tips om Radiohead (jag vet dom är askända men jag har aldrig lyssnat på dem, skamligt värre!) så jag tankade hem några av deras låtar. Och de var bra! + en massa annat också. Det sugiga är att jag varken kan radera eller lägga in nya låtar på mp3'n. Det är något fel på den, suuug!



Vill ni veta vad som blev kaos idag då? Det vill ni säkert!

Ungnen pajade imorse. Timat! Verkligen! Dagen före julafton! Och mamma hade en del kvar att göra i ungnen.

Så det blev bara för pappa att åka iväg och köpa en ny ugn. Kul!


Ska börja införa en grej här på bloggen: Dagens musiktips

så...

Dagens musiktips: Radiohead- 15 step
Knasigt tempo, verkligen annorlunda allt annat. Men jag diggar den!

puss och god jul!!


Kommentarer
Postat av: ACO

Dom bra siffrorna :) God Jul!

2007-12-24 @ 11:57:44
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0