och simsalabim...

så snöade det imorse när jag vaknade! min önskan slog in!


Igårkväll hade jag ganska tråkigt, ända tills det blev ett spontant möte i H-by gård med Jocke och Stocke. Vi skulle hem till mig, men vi tog en promenad och var snart hemma hos J. Mysigt med tv (någon knasig film som gick) så vi stannade till halv två. Sen tog vi bussen TVÅ HELA stationer, och jag var hemma. Spontant och trevligt!

Nu sitter jag liksom och bara väntar på att klockan ska gå, så vännerna kan komma någon gång. Ska fixa mig fin med kjol, leggins, vit tröja och smyckena jag fick av syster i julklapp.
 
Det blir middag, sen kanske vidare om vi känner för det. Återkommer med mer info tomorrrow.

Om jag inte hinner skiva (vilket jag troligtvis inte hinner) så vill jag bara önska er alla ett jäkligt gott nytt år, och en god fortsättning!!!



image27
 

Kommentarer
Postat av: Malin

detsamma =)

2007-12-31 @ 16:35:05
URL: http://mmaaalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0