Nationellt kursprov

Hej kära vänner! Idag är jag lite uppspelt... Jag hade nämligen nationellt prov i Matte C idag i skolan. FYRA TIMMAR var det, och det var ganska svårt. Var sjukt stressad och nervös innan, och sen när man öppnade fösta sidan och såg talen så.... ja, typ dog man...(inte av lättnad dock!)

Men den oron fick jag springa av mig senare på efrermiddagen när vi körde bandy i gympasalen. Fett skoj! Alla är värsta bra så det blir skitbra spel, hoppas på samma takter nästa vecka med!

Det här var ett kort litet inlägg, men jag pallar inte skriva längre idag. Kanske imorgon eller nått.

By the way, någon som har något bra förslag på vad man kan klä ut sig till när det är maskerad? Tänkte kanske Marilyn Monroe, men det känns lite tråkigt.... skulle vilja vara något lite roligare, unikare och orginellare (oj vilka fina ord vi använder i dag då)

Har ni något skriv till mig please!

SOOOVAAAAAA!!!


Kommentarer
Postat av: MJAUUU

ja men du. vad ska du vara? måste ju höras innan! puss

2007-12-04 @ 21:52:26
URL: http://aco.blogg.se
Postat av: aco

temat är saker som inte finns!!!

2007-12-04 @ 21:53:15
Postat av: partyredo

vi kan vara två söta troll together :) haha lr kanske inte? kanske känns lite trisst o oambitiöst?

2007-12-05 @ 10:26:07
URL: http://igaridagimorgon.blogg.se
Postat av: iiiiiii

goodie goodie :) det måste vi! om vi int ehittar nån fest får vi köra på plan B ragga som du sa ;)

2007-12-09 @ 22:19:24
Postat av: ACO

Jaa, sov nui över där sen?

2007-12-09 @ 22:25:44
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0