Mitt önskeinlägg

Åh vad underbart på torsdag är det jullov! Finito med alla läxor på två veckor! Kan det bli bättre?

Men först ta tag i denna vecka. Ångest över allt man ska hinna göra klart innan veckan är slut (plugg d.v.s) Resten är chill så in i bängen! Har köpt familjens julklappar, bara vissa vänners kvar nu.

Såhär nice skulle jag inte banga på att ha det HELA vinterm....


image20



Imorrn är det gympa på morgonen, sen skoldag sen bandy på kvällen. Måste plugga fysik också, men jag har gett upp. Jag får IG ändå. Jag vet, jag suger!! BAJS!


Hoppas tomten kommer med många fina paket till mig. Här är en liten snabbis av min önskelista:

Säng (En större. Minst 120 cm. Min nuvarande är liksom 80 bred. Jag faller nästan ur på nätterna...)
Trumset (keep dreaming...)
Kärlek och respekt tack!

Det är allt jag begär... och lite till....

puss på er galningar!


Kommentarer
Postat av: iiiii

Du kan checka kärlek o respekt på din lista :) det ska du få pusss

2007-12-18 @ 18:02:06
Postat av: ACO

Ja, självklart!;)

2007-12-20 @ 18:32:27
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0