LÖFTEN som BESTÅR

Nu kan man snart räkna ner timmarna till det nya året. Ska bli kul!

Börjar att fundera över nyårslöften och annat... Har ni några?
Såklart har man ju (iallafall jag) de gamla vanliga som man försöker intala sig själv att klara. Som att exempelvis;

att inte äta och dricka för mycket onyttigheter... Beeep!! Ej klarat detta år!

att motionera regelbundet och få en snygg, vältränad kropp... Beep!! (Speciellt till sommaren, BEEEEEEEEEPP!!!!!)

Bli en bättre människa, snällare, öppnare, trevligare...ganska mycket Beep där!


Nä man lyckas ju liksom aldrig med de där nyärslöftena...
Så i år ska jag satsa på andra, inte lika stora mål. Kanske;

betala tillbaka skulder som jag är skyldig folk hit och dit

stressa mindre och ta vara på mig själv (egentid kallas det)

göra saker som gör skillnad, och inte bara saker som ex.förbättrar någonting lite smått sådär. Utan drastiska händelser ska det vara i år!

Sista löftet får bli att skaffa mig en pöjk, det saknas...
Kanske lite stort men det får bli det största till 2008.



Nä nu blev det ett långt inlägg, kanske ska sluta.
Åh juste idag fixade vi mycket i nya rummet. Det blev så jäkla fint! Var på Ikea med the family och köpte bokhylla (som bette BESTÅ) och en massa annat krafs.

Love it!

Vem får komma och titta först måntro??

Kommentarer
Postat av: i

jag jag jag :) haha nää de blir väl sarah? :) men jag nöjer mig med andra lr tredje personen. en pojk ska vi två fixa nästa år (dte får bli vårt löfte tillsammans :)) hehe skåne here we come! lr?

2007-12-30 @ 21:21:11
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH SKÅNE?! SÄG INTE ATT NI MENAR HASSAN; DÅ DÖÖÖÖÖR JAG. HAHAHAH :P

2007-12-30 @ 21:44:20
Postat av: ACO

Kolllade på bestå hyllor idag. fina var dem! :=)

2008-01-02 @ 23:49:28
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0