Kvinnor kan göra 4 saker samtidigt...eller?

Någon som vill veta vad jag gör nu?

Jag skriver det här, städar rummet, pluggar psykologi och borstar tänderna...SAMTIDIGT! Inte illa för en sån som mig säger jag bara...

En grej har jag tänkt på, vilka är det som läser den här bloggen egentligen? Kan inte du som läser detta skriva en lite kommentar till inlägget och bara presentera dig. Det skulle vara så hilma roligt! Man är ju liksom lite nyfiken på vilka av er därute (förutom Pinglan och Aco) som läser detta meningslösa trams...


Aha vad har hänt idag då, något kul för er?
Jag var iallafall och, hör och häpna, KLÄDSIMMADE imorse med klassen. Det var gympalektion och vi hade simmning, med kläderna på. Men det var skoj faktiskt! Tio längder med kläder på i bassäng, sen kläderna av i vattnet, slänga upp dem på kanten, simma tio längder till utan kläder, sen sätta på sig kläderna i vattnet igen.
Det var verkligen inte det lättaste kan jag tala om, det borde bli en sport! Varför kan inte någon starta ett VM-lag i klädsimmning? Jag skulle inte banga!


Sen fick vi tillbaka nationella matteproven, och det blev IG. Igen. Som vanligt.... Börjar nästan vänja mig vid det... Eller rättare sagt: Jag har redan vant mig vid det. Men som tur är så kommer vi få göra omprov två dagar efter jul. Då hinner man samla sig lite under jullovet iallafall. Kanske inte underbart, men många har det värre så jag ska inte klaga...

image17
  
coolt det här med simning... egentligen skulle man börja för det är jäkligt bra träning.


Kom nyss hem från tennisen, och fick reda på att detta är sista veckan innan jul. Fett skönt eftersom man har massa andra saker att göra innan jul. Jag tänker mest på allt plugg som ska lämnas in innan jullovet. Suck och stön^^^^

Enligt den lilla koll som jag har så har vi 2 prov, 2 redovisningar och en inlämning kvar att göra innan det är jullov. Men jag kan sätta två kronor på att det säkert är något mer som jag har glömt för tillfället...


Nä men nu rusar tiden och jag måste fixa annat innan läggdags. Puss kram!

image18


Deep Purple spelas i CD-spelaren just nu.
Skivan DEEP PURPLE FOREVER-THE VERY BEST OF DEEP PURPLE är pappas med jag "lånade" den...
Låt just nu: Sweet Child In Time

Like a lot!


image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0