Klappat och klart!

Klapparna är köpta, inga läxor, jullov imorgon och pengarna är DEFFENITIVT inte slut än. Fattar inte varifrån de kommer, men fortsätter det så här är jag snart rik ju. De bara rullar in på kontot (från ingenstans känns det som!)
Lite löner här och nått studiebidrag där, shit kanske ska börja spara? Och jag som verkligen har gjort av med sjuka mängder pengar den här månaden (känns det som iallafall)
Köpte senast idag ett muspels- set till pappa i julklapp. 400 kr pungade jag ut med! Visserligen så får mamma och Bellan ge mig lite pengar för det. Har inte så stor lust att paya för det alldeles själv.

Det enda som saknas nu är en fin pojke att spendera julen med. Men han lär ju rulla in han också så småningom. Men jag vill att det ska ske snarast!


Imorrn är det bara julavslutning i plugget, sen stan med mamma. Vi ska fika och ha det mysigt. På kvällen bowling med lite klassen och Pinglan +andra. Det ser jag fram emot!

Men nu borde man kanske sova en stund, typ en natt. Uppgång fem i sex imorgon.

kramgonatt


Kommentarer
Postat av: ACO

"en fin pojke att spendera julen med"
Hihi vad sött du skriver! Jag måste erkänna att det är mysigt att hålla nåni
handen medan man går runt och handlar julklappar:)

2007-12-21 @ 19:15:51
URL: http://aco.blogg.se
Postat av: kajsa bajsa

hej du kära söta barn!
gissa vad jag har för tröja på mig! jag blev så grymt glad för den så jag ska ha på mig den jätte jätte länge!!
bästa julklappen:D
ville bara säga tack
TACK
VI ÄR JÄVLIGT GRYMA PÅ ATT VARA GRYMMA!!!

2007-12-21 @ 19:39:54
URL: http://kajsabosta.blogg.se
Postat av: iiiiiii

:) gillar mitt smeknamn som du givit mig tackar!
men en kille att spendera julen med o lite till kanke? det ska vi fixa om det inte blir detta år så får du o kjag ha det som nyårslöft till nästa år :) pussar

2007-12-22 @ 11:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0