jULeN Är häR ELLer??

Hej gluttar!

Nu börjar det närma sig... jul alltså. Trevligt med julklappar, julmat och allt annat. Mysigt eftersom de flesta kommer i julstämmning också! Hummm vad ska man önska sig i julklapp? En större säng tror jag! Vad önskar ni er?

Såg föressten avsnittet av julkalendern idag. Det var jättegulligt! Nästan så att man vill se det på morgonen innan man ska kila till plugget, men det lär ju inte hinnas...

Och helgen var fin. Fredagen spenderades i vänners sällskap, med tv-spel och sista Pirates-filmen. Den var ok och ganska lik de andra två filmerna. Låg på golvet under filmen och halvslumrade, så jag kanske missade en del.
Sedan hem på lördagen för tennis. Det gick faktiskt bättre än väntat och bättre än vad det brukar gå. Konsigt...

Och skratta inte nu när jag berättar vad jag gjorde på lördagskvällen. Jag pluggade matte! MATTE! På en lördagskväll! Herregud då har man kanske inte hängt med så mycket på lektionerna som man borde..


Idag söndag, matte idag med. Kul kul, alla gör vågen! Åt risgrynsgröt till middag eftersom det var första advent, mumsigt.
Har inte så mycket mer att skriva, förutom att det är så jävla skönt att den här terminen är slut. Då har man ju gått halva gymnasietiden, bara halva kvar! Haha suck my balls alla lärare!!!            

ehh....

Kommentarer
Postat av: förvirrad

har du balls? :S HAHHA :D
jag håller med att det är skönt att gått halva tiden.
vi måste julklappsshoppa tillsammans :) men när?
pöss hörs i telen iadg :)

2007-12-03 @ 12:48:25
URL: http://igaridagimorgon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0