Juldag

Trevlig juldag på er alla!

Snart kommer släktingarna och då ska vi äta julmat, promenera och mysa. Vi blir ca 15 pers, och med en musiktävling som pappa gjort kommer det härjas ordentligt idag/kväll kan jag meddela. Men såna är familjen Ramberg, dom ska ha någonting att göra hela tiden. Varje år är det någon form av tävling, och eftersom alla är så jäkla tävlingsinriktade i detta släkte så kan det bli lite hur som helst. Men det är bara kul!


Igår var det julafton som många av er kanske kommer ihåg. Vad gjorde ni? Berätta för mig, jag vill så gärna höra!

Själv fick man ju några julklappar. Bland annat fina underkäder (som jag är i STORT behov av), en tjocktröja, Led Zepplin- skivan som släpptes för ett tag sen, nya Koss-hörlurar (de gamla är totalt utslitna av användning) och lite annat smått och gott. Trevligt trevligt! 

Någon som fick något fint igår?


Nä nu kommer alla snart, måste kila. Pusskalas till alla er!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0