död åt sjuk

Hej vänner!

Nu när julen är över så väntar nyår. Vill verkligen att det ska hända något kul! Vill bära snyggaste festblåsan och vara charmigast på festen. Har något något tips om fiffiga grejer att göra på nyår så hör av er! Och nu när man fått några fina julklappar så kan iallafall inte jag bärga mig. Vill ha nyår nu, nu, nu!

Men först måste jag bli frisk. Har varit lite småkrasslig hela julen men inget värre än lite halsont och snuvig. Vaknade imorse och trodde att min hjärna skulle explodera. Jag frös och låg i sängen till halv två, sen gick jag upp, tog en Ipren, sov lite till. Sen släppte febern och jag kunde masa mig upp till köket för att äta en macka. Så nu är jag asvarm (eftersom febern släppt) och sitter här och skriver.

Och jag skulle åka upp till eventuellt V-by och byta lite julklapps-grejer idag. Men jaja det får väl kanske bli imorrn då om jag känner mig bättre...


Har läst lite i nya Harry Potter- boken idag. Någon som läser ev har läst den redan? Det är konstigt att man kan fängslas så extremt av en kille med glasögon och ett ärr i pannan.
 
Till er alla från oss alla (d.v.s mig) en glad dag!


Dagens musiktips:
Lynyrd Skynyrd-Black Betty

Kommentarer
Postat av: ACO

Hittat nån snygg nyårsklänning än?

2007-12-27 @ 14:35:55
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0