Vem är du, oh du Anonyme??

Kära ni,

Nu var det några dagar sedan jag skrev, och när jag loggade in idag för att skriva några rader i min blogg så upptäckte jag att jag hade fått en kommentar. Trevligt!, tänkte jag. Men när jag sedan skulle läsa den stog det inte vem det var ifrån. Visst, man får självklart vara anonym, men om personen känner mig så underlättar det en smula om man skriver vem det är ifrån. För om den personen har en blogg så kan man svara. Det är lite svårt att svara på frågor när man inte vet vem man ska skriva till.
   Fast ibland kan det där ju krångla till sig, även för mig. Jag vet inte varför man blir anonym även fast man skriver in sitt namn. Det måste vara något knasigt med alla bloggar...

Så glöm för guds skull inte att, om ni vill, skriva ert namn när ni skriver kommentarer. Det gör det ganska mycket lättare att svara er!

Anyway, har en del att berätta eftersom mitt bloggande inte har varit av världsklass de senaste dagarna. 
Tisdag 7/8-07, Var på Grönan med Olle och hennes lillebror. Åkte några saker som jag inte trodde innan att jag skulle åka. Typ Extreme... Kvasten och Popexpressen var sköna, och Vilda musen susar i magen och är...vild! UNDEBART!! Men inget Frittfall, och inget Uppskjutet och inget Tillt. Absolut inte, höjder är inte riktigt min grej...

Onsdag 8/8-07, Var på Idas landställe över dagen med Ida och hennes pappa. Mysigt värre med Kubb, kortspel och Fia med knuff. Samt lite cykling ner till en sjö! Tack Ida!


Nu idag torsdag ska jag snart åka och handla med mamma. Systeryster har konfirmation i helgen så vi kommer att ha lite folk här hemma.
   Var ute på en springtur i morse, med musik i lurarna sprang jag på som en galning. Sedan hem och äta frukost
(d.v.s fruktsallad, kaffe och macka) som var en lite udda blandning med gott var det!

Nu måste jag kila, får se om jag skriver nått ikväll, hörs och syns!
Kyss

Kommentarer
Postat av: tennisproffset n-i-c-o-l-e

LOPO! hej jag är hemma nu!
vad gör du? ha så trevlans på din syrras konfa. kom inte hon hem idag? eller igår?

2007-08-09 @ 19:37:16
Postat av: ida skriver igen ;D

att du är så flitig med det där med joggning :) good job! :D GO LOLLO GO LOLLO!

2007-08-10 @ 12:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0