Sommarpress

Vaknade för typ en timme sedan. Har just käkat frukost och sitter nu vid datorn. Vad ska hända idag? Skulle vilja åka och bada, och jag hittar någon som joinar. Man måste ju passa på nu innan sommaren är slut. 
   Men jag tycker att all den här pressen som man har på sig när det är sommar inte känns riktigt bra. Jag menar sommaren är till för att chilla och slappa, grilla och zappa. Men då är det alltid griniga päron och äldre människor som säger "Vad sitter du inne för? Idag regnar det bara lite!! Dags att gå ut!!", och även fast det öser ner iallafall lite mindre än vanligt så är man inte så där jättetaggad på att gå ut och spendera dagen genomblöt i regnet. 
   Men men, visst håller jag med om att sommaren ska utnyttjas men det behöver inte gå till överdrift. Regnar det så regnar det, och då bör man enligt mina regler vara inne åtmindstone ett litet tag av dagen. 

Det var min åsikt!! Vad tycker ni? Är sommarpressen jobbig, eller är den bra? Varför?


Bara för att motivera er att inte drabbas av sommarpress så lägger jag in lite bilder på regn, rusk och vad man kan göra istället för att vara ute och bli dyngsur... Typ skräckfilm, läsa, bio eller pyssel. Smånördigt jag vet, men så kul!



image15

                                                                                                                    
             

          





 

Kommentarer
Postat av: Jobbiga Ida skirver igen igen o igen

jaha blev det inget OC-maraton lr träff med dina polers från klassen? :O

2007-08-14 @ 20:50:47
Postat av: ida skriver igen ;D

"Svar på din kommentar från min blogg":
I love yaa too babe!

2007-08-14 @ 20:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0