Skolisch börgisch igenisch

Ja då var det dags då, igen, att ge upp årets sommarlov och börja plugga. Mindre skoj men man får ta dagen som den kommer och Carpe Diem (Fånga dagen) eller vad det heter.
   Men så ja... vad ska jag säga... gick till skolan imorse för första gången på nästan tre månader, och det kändes ju...kul...
   Det roligaste var väl att träffa alla vännerna igen, dock inte Sara som slutat. Men hon joinade oss under sin håltimme under dagen. Trevlig överraskning!

Pratade lite med Hilda, och hon sa något väldigt klokt om ångest! "Man har ångest när man går till skolan, men när man väl är där är det inte så farligt...ända tills man fattar att man verkligen är i skolan och inte hemma. Då är det ångest!" Bra sagt HIlda!

Så klassen hade några lektioner sen gick vi och fikade, jag och några stycken. Trevlans trevlans var det, mums med macka och bulle.  

Nä nu blir det lite sova av, så att man orkar ta sig ur sängen imorrn! Men fredag är det ju, en positiv grej iallafall!
 
Sov sött, annars blir du morgontrött
/Lollo



p.s. Juste om ni skriver kommentarer, glöm för guds skull inte att skriva vem det är ifrån. Jag vill veta! d.s.

Kommentarer
Postat av: Hilday

bara att börja lyssna mer på vad för klokt som ploppar ut ur min mun! PUSS

2007-08-23 @ 23:03:39
Postat av: Nicole

Var inte ledsen för att du började denna vecka. Min tredje vecka börjar på måndag och inte deppar jag för det! :) Tänk på att du alltid kommer att ha något att göra! Woho! /Din tennisspelarkompis

2007-08-25 @ 00:04:24
Postat av: Ida är det som skriver en rad lr två :)

Jag håller med nicole! hehe ;P men då kanske du tänker: ska hon säga? hon som inte börjat än :) hihi
tack för igår hjärtat! vi ses o hörs pusselipuss :D

2007-08-25 @ 10:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0