Schools out of summer

Idag var det skola igen! Vilken överasskning! Inte så lång dag dock, och skönt värre var det. Sedan hem för att äta en snabbis och sedan kila till tennisen. Kul var det att komma dit igen eftersom man inte har varit där under hela lovet. Saknar dig Nicole min tennisfriend, träningarna är hälften så roliga utan dej! Sara med för den delen, känns tomt utan vårt vanliga tisdags-häng som vi brukade ha vi tre. *Snyft*

Imorrn är det TE-dagen. Undrar vad det är för något, något med ettorna har jag hört. Hum...

Äh jag säger som Pippi, "Om man inte går så kan man ju inte komma tillbaka igen" så jag går nu. Höres och seses imorgon,

LOVE

image1

Kommentarer
Postat av: Ida diggar dig! <3

hehhe vilket fint litet citat! :) pöss på kinden gullet ;)

2007-08-29 @ 16:28:06
Postat av: nicopico i västerås

Saknar dig också lollopollo min tenniskompis! Det sociala fattas på tennisträningen, och jag kommer aldrig hänga i någon tennishall så mkt som vi hängt i spånga.... snyyyyyft. men jag var faktiskt i spånga i lördags och spelade!1

2007-09-05 @ 21:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0