Sänkta priser på Allsång?

Min dag började ungefär efter halva dagen skulle man ju kunna säga! Sov till tio i tolv (och då har ju nästan halva dagen gått säger de som är morgonpigga, men jag tycker själv att man sedan har hela kvällen på sig också att göra vad man vill. Speciellt i dessa sommartider!) Käkade sedan lite frukost, och drog på mig badkläderna. Hade bestämt med mamma att åka en sväng och sola. Och så blev det.
   När hon kom hem, vid halv två tiden, åkte vi nästan direkt till Riddersvik där vi spenderade resten av dagen (fram till halv fem) med att sola och bada. Underbart!

Sedan hem för att åka och gympa på Ängby, med Ida vid min sida (nästan, det kom lite folk i mellan) så överlevde vi passet men det var tungt och varmt. Efter ett välförtjänt dopp efter passet åkte vi sedan hem.
   Extra kul var det att träffa Johanna, som jag inte träffar varje dag men som är en urgullig tjej! Hon var med på passet och badade även med oss efteråt.

Imorrn är planen Grönan med Olle+lillebror, och kanske någon mer jag vet inte riktigt. Om det är någon man känner på Allsången så blir det kanske av att stanna där. Men det känns lite onödigt att betala 110 spänn bara för någon timme. Förut, när man var under 16, kostade det bara 60 spänn men nu är det dyrare. Usch och fy och blä tycker jag!! SÄNK PRISERNA PÅ SKANSEN (eller iallafall på tisdagar!)


Pusss från en smått upprörd Lollo!


Dagens ord: Tips på musik, Deep Purple- Child in time, Tenacious D- Wonderboy. Nu har jag tipsat om musik. Dags för er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur har du fått så fin bakgrund på din blogg?

2007-08-07 @ 11:14:51
Postat av: IDa

det var nog jag som gjorde bort mig o glömde skriva namn lr blogg sorry :) vet hur det där e med anonym man bli SÅ nyfiken på vem det kakn vara..tyvärr så var dte bara jag :) hehe

2007-08-10 @ 12:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0