Riddersviks-mys och båten

Efter att ha gjort min alldeles utsökta (?) smoothie med hallon och banan så gick jag för att möta Ida och Frida. Vi traskade till Riddersvik där vi satt resten av kvällen och avnjöt en inhandlat picknick bestående av pastasallad, kyckling, baguette, potatissallad och Singoalla. Mums mums!
   Det började mörkna men vi satt kvar ändå. Men p.g.a att vi inte hade någon lampa eller grill så blev det tillslut så mörkt att vi var tvungna att gå. Vi gick hem till mig och där joinade Sara oss. Hon stannade en stund hon med men åkte sen hem. Jag sov, det var skönt. Trots allt hade man ju gått upp sex för pallra sig iväg till skolan.

Lördagen och söndagen gick i båtens tecken eller vad man ska säga. Familjen och jag åkte ut en lite bit i Mälaren och där la vi oss med båten vid en ö. Tänkte grilla och sedan sitta på berget och äta, men eftersom det blåste så mycket så satt vi i båten och käkade.

Och nu är det söndagkväll. Imorgon börjar skolan med matte, matte, matte och matte. Senare på dagen lite fysik, fysik,fysik och fysik. Härlig dag att se fram emot!! (JAG HOPPAS ATT ALLA FÖRSTÅR ATT JAG ÄR IRONISK!)

pusskramar

Riddan haha

image3

Kommentarer
Postat av: du vet vem jag är ;)

man ser inte dina bilder :( vad ska det föreställa? du kan ju berätta så jag får skapa min en egen bild :)
pussipuss darling!!

2007-08-27 @ 16:10:00
Postat av: You know my name ;)

Svar to you: nej har inte fotot de sj :P hehe
ja de är stilikoner!! jag vill ha deras kläder med !!:D vi får ta o sno de nån dag. edu på? hehe
pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

2007-08-27 @ 16:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0