Quiet...music please!

Hej igen,
Nu i sommartider är det ju viktigt med BRA musik i hörlurarna samt i högtalarna, så jag måste be er om en liten tjänst! Om ni vet någon/några bra låtar med någon/några bra artister så tipsa mig gärna. Och jag menar gärna!!

Jag är en ganska allätande person i musik, men mycket går åt det rockiga hållet. Är mindre förtjust i schlager, dansband och pop. Rap tilltalar mig inte heller så mycket, men r'n'b kan ibland vara ganska bra. Typ Justin Timberlake eller liknande. Älskar akustiskt (gärna gitarr!)
Reggae är superbra på sommaren! Sen gillar jag ofta lite mer okända band/personer samt lite gammal rock av typen Deep Purple eller Pink Floyd.

Lyssnar på mycket, bland annat Tenacious D, Red Hot Chili Peppers, Linkin Park, Guns'n'Roses, Outkast (även fast det är mkt rap jag vet), Led Zepplin, Skillet, Augustana, U2... ja mycket som kommer i min väg så att säga.
Och mycket som spelas på Bandit och Rock klassiker!

Så om du har något tips på musik så släng dig på datorn och TIPSA MIG OM DET! Vore underbart att ha lite nice music i mp3'n i sommar,

tack på forehand!!

Kommentarer
Postat av: Frida

The Rasmus är bra :) Och HIM är helt okej :P

2007-08-05 @ 22:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0