Näst sista sommarlovs dagen... buäää!!

Nu är det, *snyft*, den näst sista sommarlovsdagen för min del. Sedan börjar livet igen med kalabalik, hetsplugg och framför allt VARDAG. Tråkigt värre!! Men man får se fram emot dom där små nästan obetydliga sakerna varje dag, som tillexempel att det blir pannkakor till lunch istället för fisk. Eller att man inte bara har tråkiga ämnen någon dag utan kanske gympa mitt i allt. Eller att man väljer att ta på sig den där extra snygga tröjan som man inte använder så mycket, och känner sig extra lyxig.
Det är vardags- lyx i all ära! Och det kan göra en hel dag bättre!

Lite snygga grejer som kan piffa upp en tråkig vardag:

                                                      
                                                                                            Rules by Mary
   

image21
One Teaspoon


image20
Kaffe


image19
Killah


 Nu när inspirationen finns så är det bara att vänta på att den riktiga deppar vardagen ska infinna sig. Så pjåkigt är det ju inte ändå! 

love, Lucifer

Kommentarer
Postat av: du vet vem jag är ;)

tack för tipsen men var kan man köpa/hitta dess grejs? pöss

2007-08-22 @ 12:01:37
Postat av: IDa diggar din blogg!

Svar om seconhanbutikerna: Du måste visa mig myrorna på hötorget! jag har letat o letat lääänge! hehe :) när vi får pengar ska vi shoppa! ok? ;)

2007-08-22 @ 12:06:08
Postat av: Anonym

du får träffa mig varje dag, och de är lyx ;)

2007-08-23 @ 18:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0