Lollosgodasmoothie

Hej alla, ä ni glada?? Haha internskämt Nicole!!

Nä men gravallvarligt, nu ska jag vara seriös. Senast jag skrev var i torsdags och nu är det söndagkväll. Har gjort en del senast jag skrev. Efter att ha kommit hem från skolan i torsdagseftermiddag gjorde jag en smoothie.... hum, recept..

Lollosgodasmoothie
För 1 portion,

1 banan
ca 1 1/2- 2 dl frysta hallon
ca 2 dl mild yoghurt
ca 1 msk Nutella eller honung
kanel
cocos
kakao
stavmixer
sugrör
ev. lite mjölk

Skär bananen i bitar och häll i en bägare eller annan hög kanna. Tillsätt hallonen, youghurten och Nutellan (alt.honungen). Mixa med stavmixern till en len dryck. Om konsistensen blir för tjock, tillsätt ev lite mjölk. 
Häll upp i ett fint glas och toppa med kanel, cocos och lite kakao. I med ett sugrör och njut!

Haha nice va!?


image1

Kommentarer
Postat av: Ida Isglass

låter fett gott gummsi!! ;) sån kan du får göra åt mig nån gång :D hihii pusselipuss :D

2007-08-27 @ 16:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0