jobb,jobb,jobb...

Tillbaka igen!
Senast jag skrev var imorse och då sa jag att jag skulle åka och bada, men så blev det inte. Tjänade istället lite pengar på att klippa gräsmattan och hjälpa mamma med lite musikproblem. Eller musikproblem och musikproblem. Hjälpte henne att få fram musik till sitt gympapass och så såg jag till att musiken hon tog var bra. Det är rätt kul faktiskt! Tjänade iallafall någon/några hundralappar idag, och det är inte fy skam eftersom jag är helt och hållet PANK!
   Ja det är sant, har typ 40 spänn på kortet. Så om det är någon som skulle stjäla mitt kort och försöka ta ut pengar på det så skulle personen känna sig aningen misslyckad. Det är det enda bra med att vara pank. Man kan inte bli rånad!


Nä men nu somnar jag nästan, så godnatt hoppas vi hörs imorgon!!
/Lilla Lullet 


Kommentarer
Postat av: Idaheterjag

nu kommer realisten :P hehe angående det där med kortet så om nån rånar det så kan de ju bara vänta till slute av september. men du fixar nog då at sspärra det :) hehe det var bara en tanke sorry om jag gjorde dig orolig

2007-08-15 @ 17:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0