Ida, Lollo och gamlingarna..

Nu känner jag mig som en riktig tekniknörd. Sitter och kollar på tv, men med datan i knät och skriver det här. Jag brukar oftast inte vara så, men idag är det annorlunda.
   Kom just hem från en liten mysig avstickare i Lövsta. Var med Ida på typ Allsång i Lövsta, för det är en kille som som vi känner lite som var där och spelade piano och sjöng. Han var duktig! Enda nackdelen med den här allsången var att det bara var jag, Ida och pensionärerna som var där. Men vi hade iallafall mysigt, fikade och så. Efter det så cyklade vi runt lite i vår underbara(?) förort och snackade.

Så nu sitter jag här hemma med en kopp te och har det allmänt trevligt och mysigt. Underbart att ingen är hemma. Mamma och pappa är bort hos några vänner och syrran sussar hon en kompis. Man är allsmäktig när det gäller vilket tv-program man vill se på, ingen som säger emot. Nice!
   Men enda nackdelen är att det inte finns så där jättemycket att se på. Har inte Canal+ och dom där kanalerna som visar en del bra program, men det får väl duga med det man har till hands.

Ja så nu är det tv-dags! Sov gott alla nissar,
/Lucifer

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för allt Lucifer ;P yeah love you babe :D <3

2007-08-18 @ 15:57:22
Postat av: Ida e på andra sidan skärmen

tack för allt Lucifer ;P yeah love you babe :D <3

2007-08-18 @ 15:58:05
Postat av: ida skriver igen ;P

HAHA blev två st :P o likadana HAHA på det :D bara för att jag gillar dig så skarpt! ;)

2007-08-18 @ 15:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0