"Huvud"-saken med mitt evinnerliga skrivande...

Tjo folket!
Nu är det natta och jag ska snart sova tänkte jag. Men först ville jag berätta lite om vad jag har gjort idag. SOM VANLIGT! Men jag har inte så mycket att säga annars, förutom det som ploppar upp i huvudet ibland. Och det kan vara viktiga grejer (eller smått oviktiga)! Aja, men huvudsaken är ju att man får skriva av sig och få ut alla tankar ur huvudet. HUVUD-saken vet ni, haha! (Märks det att jag är trött??)

Nu ska jag ta det här snabbt och inte dra ut på det...Gick upp imorse, åt frukost, sen hem till Ida, träffade Frida, såg på A Cinderella Story, sen lite tjejsnack, sen hem till middag, äta middag, hoppade lite studsmatta, BAKADE KAKOR! (ja det stämmer!!), såg nån X-man film på tv, och nu SOOOOVVVVAAAA....
Det gick snabbt va!?
   Imorrn får vi se vad som händer. Återkommer när jag vet!

Love and peace to you all!


image5





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0