En blond vardag

Hata!! Jag avskyr när grejer som jag gör inte fungerar eller inte blir helt färdiga. Som bilderna i denna blogg. Dom syns ju inte!! Inte i skrivande stund iallafall, men om några dagar kanske dom träder fram igen. Ibland försvinner vissa bilder, det har jag varit med om, men det har bara varit för stunden. Sedan när jag har tittat lite senare har de kommit tillbaka igen. Underligt... Kanske spökar det i min dator??

A men så är det iallafall. Vad har jag gjort idag? Längtat till helgen och försökt signera folks block. Det var en liten tävling som jag och två andra damer hade. Man skulle signera blocken man fick tag på med sitt namn+att blocket tillhörde en. Som exempel, mitt namn: Lollos block... färdigt, men jag vet inte hur många signaturer jag gjorde men några var det. Sådant gör man när man tycker att skolan är ovanligt trisst och det känns som evigheter till helgen.

Jag vet nu tjatar jag igen, men jag undrar fortfarande om det är någon där ute som vill dela med sig av lite bra musik. Jag vill inte ha den nedladdad eller nått, bara lite tips på bra grejer att lyssna på. Är nästan allätare!
Självklart står radion på hemma, men det är inte alltid man är hemma eller lyssnar. Dessutom så spelas ju inte de bästa låtarna på radio, utan oftast de mest "kom-ihåg-vänliga" låtarna. Så att man verkligen inte glömmer dem i första taget. Har haft många låtar på hjärnan den senaste veckorna, bl.a Umberella med Rihanna, Ingen sommar utan ragga med Markolio och självklart Giftig med Petter. Kan man undgå den låten? Knappast! Men den äger rätt mycket just nu på musikfronten...

Nä nu bums i säng så att man orkar med idrott, matte, svenska och CAD imorrn. Huh!

love,
Lucifer

Kommentarer
Postat av: Idaheterjag

du är söt du min Lollo-gums :*
jag komer itne på nån bra musik men filmmusik vissa brukar ju vara bra sök på filmer när du laddar ner vettja! :) e det ett bra tips? :)hihii allt från mig puss o hej :) hihii fick med ett rim där ockå yeah!

2007-08-28 @ 18:30:00
Postat av: Ida gillar Lollo

Svar to you: den lät visst god speciellt med Nutella i! :) Onsdag blir fett bra! hehe

2007-08-28 @ 18:35:28
Postat av: nicopico

en ägglåda?
hm,
mkt lustigt.. hörde av Karan att du snackat med honom, eller alltså undrat om mig. bad honom hälsa till dig. för du stod ute på banan, på vår tränaretid.... snyft:( jag är itne där!
ha det bäst, du måste komma hit och hälsa på!
lycka till m tennisen

2007-08-28 @ 19:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0