Du läser väl min blogg?? Tänkte väl det!

Hej kära vänner!

Nu var det kanske två dagar sen jag skrev sist. Även om det inte låter som speciellt mycket så kan allt hända på två ynka dagar. Vill ni att jag ska berätta? Förmodligen inte, men jag måste nästan. Det är ett sätt för mig att memorera mina minnnen och dessutom MINNAS dem! Som en del kan intyga har jag INTE världens bästa närminne, men what a fuck... jag överlever och är nöjd ändå!

Men jag kan ta det lite snabbt så ni inte behöver somna det första ni gör framför datorn. För det är väl det första ni gör när ni sätter på datorn? Kollar min blogg?????? Jo men jag tänkte väl det! Om ni inte gör det så tycker jag verkligen att du, speciellt du, borde ta dig en titt och läsa ett slag av den varje dag. Verkligen!

Lördag: Öhh, vad gjorde jag?... Jo typ var ute och sprang (hurtigt...mmm jag vet...) men det gick så jäkla bra! Antingen hade jag en väldigt bra dag när det gäller springning, eller så har konditionen helt enkelt förbättras efter dessa veckor av hårt (*host*) slit. Sprang som en dåre sex kilometer och var inte supertrött när jag kom hem. Då kände jag verkligen att jag för en gång skull i livet iallafall hade lyckats.
   Mer hände inte den dagen, men på kvällen kom tennis-Sara (sorry Sara men du kan lätt förväxlas med en annan) och då åt vi middag och hade trevligt! Vi lyckades sova ett par timmar och gick sedan upp lite halvtrötta för att Sara skulle iväg på en fotbolls-grej.

Söndag: Själv gick jag inte och la mig igen när hon hade gått, utan satt och läste boken Ebbas stil. Någon som har läst den? En rätt bra bok som handlar om det hon anses vara expert på, nämligen mode, shopping, skönhet och att handla på Ebay. Men jodå den är bra och läsvärd! 
   Jag och syrran fick något ryck på eftermiddagen, och började möblera om i vårat "tjejrum" som vi kallar det. Resultatet blev överraskande bra, och hela rummet känns nu större än tidigare. Fin, fint!

Så ja... det var väl dessa två dagar. Men mycket kan hända på två dagar! Och snart börjar ju skolan igen och det känns som att dom flesta tycker att det är pisstrist. Jag är en av dem, även om jag överlever när det väl är dags. 
   Men ännu är vi inte där. På torsdag drar helvetet igång, men dessa tre dagar innan ska jag bara njuuuuttaaa! Ska vara ute så mycket det bara går, eftersom man snart kommer vara inlåst bakom låst och bom i en byggnad som i allmänn mun kallas SKOLAN. OFTA!! säger jag bara. Det svenska ungdomsfängelset i allra högsta grad är det!


Åh shit, nu blev texten sådär jobbigt lång igen. Jag som hade planer på att bara skriva något kort inlägg per dag. Nu blir det istället vääääldigt långa inlägg, och ibland flera per dag.
Men suck! Vad ska jag göra? Förändra mig? Aldrig!

tack på forehand,
puss Lucifer


image8

Gud jag känner mig lika galen som den här lille mannen ibland!
 


Kommentarer
Postat av: IDa diggar din blogg!

JAG LÄSER DIN BLOGG JÄMT!!! :) *stolt
jag är din Bloggnörd!! :) wiie o jag gillar att vara det!

2007-08-20 @ 12:00:26
Postat av: ida skriver igen ;D

läser du min då? :P

2007-08-20 @ 12:00:53
Postat av: ida ska svara :)

Svar till Lucifer: jaa det gick bra på gudstjänsten också tyckte jag :) känner sig väldigt uttittad när man sitte rvid ledarplatserna :) hehe ännu mer i söndags pga att konfirmanderna sitter på bänkraderna som alla andra
o vi sitter där framme o då blir dte väl automatiskt att blicken kommer på oss. hehe
om min grannar så vet jag inte de sprang runt så förbi oss flera ggr vi undrade också varför de var det för helt plötsligt så kom en indian o sen bara en bamse mfl :) det var skoj! kanske nån som hade maskerad lr nåt infall av de små barnen :) haha kul var det att titta på iaf! det händer mkt här hemma hos mig märks att det bor småfolk här :D haha

2007-08-20 @ 12:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0