Chill med sol och grill!

Tjena mittbena!

Underbar dag det har varit idag! Tycker ni inte det? Soligt, och kanske den första riktiga sommardagen som vi har haft hittills, eller iallafall för min del.
   Började dagen med lite träning, en springtur ute i det gröna. Sedan hem och duscha för att senare träffa Ida. Hon och jag tog en promenad (en ganska lång vill jag påstå!) och vi var väl ute mestadels av dagen. Lunch hos henne, sedan utgång igen. Vi snackade om allt mellan himmel och jord, tack för att jag har dig gumman!!

Hem till mig för lite chill ute på uteplatsen, sen ner till Riddersvik för grillning (mina päron hänkade) och där satt vi en bra stund. Cyklade hem till mig, jag på sadeln, Ida på pakethållaren. Käkade isglass och såg på nått program om barn på ett sjukhus. Sedan åkte hon hem, och nu sitter jag här.

Imorrn får vi väl se vad som händer, kanske sol och bad på nån strand eller vid klippor. Får se...

pussåkram/Lollopollopäron




Dagens ord: Hellre en traktor som backar i hallen, än en kiropraktor som hackar i ballen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa vi pratade VERKLIGEN om ALLT! tack själv göllet ;D gillar dig fast det där (du vet) pösssilipöss :D

2007-08-05 @ 22:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0